Fremdsprachliche Kompetenz und Möglichkeiten ihrer Feststellung anhand von Kriterien des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens – Mgr. Petra Havlíková
Mgr. Petra Havlíková
Bakalářská práce
Fremdsprachliche Kompetenz und Möglichkeiten ihrer Feststellung anhand von Kriterien des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens
Foreign language competence and the possibilites to mesure it on the basis of the Common Eruopean reference framework
Abstract:
foreign language competence,communication competence,Common European Framework of Reference for Languages CEF, six levels of Common European Framework of Reference,New developed test of language,learning of the language, elementary phrase,independent phrase,competent phrase,Feedback and Tips to learnAbstract:
evropský referenční rámec,cizí jazyk, znalosti, testování, jazykový test, úrovňové skupiny,komunikace, vzdělávací systém, zkreslení výsledků,vývoj, průběh, úroveň
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l40ea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLÍKOVÁ, Petra. \textit{Fremdsprachliche Kompetenz und Möglichkeiten ihrer Feststellung anhand von Kriterien des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/ocurox/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přizpůsobení velkých jazykových modelů pro specifickou doménu
Martin Mlýnek -
Rozvíjení jazykové kompetence žáků mladšího školního věku v jazykových kurzech anglického jazyka
Zuzana BEČKOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská