Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context – Mgr. Magdalena HANUSKOVÁ
Mgr. Magdalena HANUSKOVÁ
Disertační práce
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
Abstract:
Tato disertační práce se zabývá problematikou používání angličtiny jako vyučovacího jazyka (English-medium instruction, "EMI") ve vysokoškolských seminářích nejazykových oborů a je zasazena do kontextu internacionalizace českého vysokého školství. Analýza je založena na 7,5 hodinách audionahrávek pořízených na půdě vybrané české univerzity v seminářích navštěvovaných českými i mezinárodními studenty …víceAbstract:
The present thesis explores the use of English as the medium of instruction in university seminars and is set in the context of internationalisation of Czech higher education. The analysis builds on 7.5 hours of audio-recorded teacher-fronted work in English-taught undergraduate seminars from sociology and pedagogy attended by Czech and international students, where English is used as the lingua franca …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D., Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANUSKOVÁ, Magdalena. \textit{Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context}. Online. Disertační práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/oe135w/.
Jak správně citovat práci
HANUSKOVÁ, Magdalena. Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context. Ostrava, 2021. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Motivace jako dílčí fáze vyučovacího procesu se zaměřením na výuku anglického jazyka
Věra Hladíková -
Angličtina jako mezinárodní jazyk. Angličtina jako zdroj výpůjček pro ostatní jazyky.
Alena SCHREINEROVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA -
Angličtina jako mezinárodní jazyk: proměna pedagogické praxe
Daniel PICHERT -
Jazykové předpoklady jako jeden z faktorů ovlivňujících učení se cizího jazyka
Veronika Nebeská