Didaktické pomůcky pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání ve výtvarné výchově – Bc. Jakub MILDE
Bc. Jakub MILDE
Master's thesis
Didaktické pomůcky pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání ve výtvarné výchově
Didactic aids for students with the need to support education in art education
Abstract:
Diplomová práce se skládá ze čtyř vyrobených didaktických pomůcek se zaměřením na architekturu románského, gotického, renesančního a barokního slohu. Didaktické pomůcky jsou určeny pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání ve výtvarné výchově. Všechny tyto pomůcky jsou vyrobeny ze dřeva a jsou doplněny o inspirační pracovní listy. Teoretická část diplomové práce se věnuje vymezení žáků s potřebou podpory …moreAbstract:
This masters thesis consists of four didactic aids focusing on the architecture of the Romanesque, Gothic, Renaissance and Baroque style. Didactic aids are intended for pupils with a need for support in art education. All these aids are made of wood and are complemented by inspirational worksheets. The theoretical part of the masters thesis deals with the definition of pupils with the need for support …moreKeywords
Didaktické pomůcky dřevěné pomůcky výtvarná výchova žák se speciálními vzdělávacími potřebami podpora rozvoje žáka podpůrná opatření kognitivní funkce vzdělávání speciální pedagogika specifické poruchy učení poruchy pozornosti poruchy chování ADHD ADD didaktika didaktika výtvarné výchovy architektura románský sloh gotika renesance baroko.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MILDE, Jakub. \textit{Didaktické pomůcky pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání ve výtvarné výchově}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/oebm5o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MILDE, Jakub. Didaktické pomůcky pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání ve výtvarné výchově. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / USPPma-UVVmi
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights