Strategická analýza společnosti BOTAS, a.s. – Anna Nestávalová
Anna Nestávalová
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti BOTAS, a.s.
Strategic Analysis of BOTAS, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou podniku BOTAS, a.s. Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit konkurenceschopnost podniku v obuvnickém odvětví pomocí identifikace hlavních příležitostí a hrozeb, které na podnik působí, a silných a slabých stránek, kterými podnik disponuje. Teoretická část práce vymezuje základní terminologii a metodické postupy, které jsou poté aplikovány …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the strategic analysis of the company BOTAS, a.s. The main objective is to evaluate the competitiveness of the company in the footwear industry by identifying the main opportunities and threats that affect the company and its strengths and weaknesses. The theoretical part defines basic terminology and methodological procedures, which are then applied in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: Petr Boukal
- Oponent: Josef Bureš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80022
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova