Blended learning in the development of academic writing in a one to one course – Ing. Zuzana Petrová
Ing. Zuzana Petrová
Master's thesis
Blended learning in the development of academic writing in a one to one course
Blended learning in the development of academic writing in a one to one course
Anotácia:
V teoretické části práce se autorka představuje koncept blended learning a přístupy ve výuce psaní v anglickém jazyce pro akademické účely. Dále se práce zabývá zařazením anglického jazyka pro akademické účely v kontextu výuky anglického jazyka. Následně jsou v diskutována specifika anglického psaného jazyka pro akademické účely oproti běžnému použití a jsou uvedeny nejběžnější typy textů, ve kterých …viacAbstract:
The theoretical part presents the concept of blended learning and approaches to teaching academic writing. Further, the thesis explores English for Academic purposes in the context of general language teaching (ELT). The next section of the theoretical part describes the main features of EAP in comparison to general English, and the most common academic texts are introduced. Further, the author deals …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w3c46/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedúci: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: PhDr. Tamara Váňová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Aplikace pro tablety pro výuku zeměpisu
Natálie Jurmanová -
Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením
Magdaléna Samková -
Stimulační otázky ve výuce anglického jazyka pro dospělé studenty.
Bohumila Pelcová -
Tvorba pracovních listů do anglického jazyka pro žáky druhého stupně na Střední škole, základní škole a mateřské škole pro sluchově postižené v Olomouci
Michaela VOSKÁROVÁ -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová