Nové trendy v internetovém marketingu – Kateřina Diblíková
Kateřina Diblíková
Diplomová práce
Nové trendy v internetovém marketingu
New trends in Internet marketing
Anotace:
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery …víceAbstract:
Diploma thesis deals with a role of the new medium -- the Internet. The thesis describes historical development of the Internet wordwide, in the Czech republic and analyzes the situation of Internet users in current czech enviroment. It shows a potential growth of global Internet users until the year 2030. A special attention is applied on the current trends of Internet marketing including e-mail marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26539
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout