Kateřina Diblíková

Master's thesis

Nové trendy v internetovém marketingu

New trends in Internet marketing
Abstract:
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery …more
Abstract:
Diploma thesis deals with a role of the new medium -- the Internet. The thesis describes historical development of the Internet wordwide, in the Czech republic and analyzes the situation of Internet users in current czech enviroment. It shows a potential growth of global Internet users until the year 2030. A special attention is applied on the current trends of Internet marketing including e-mail marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26539

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management