Yelizaveta Makeyeva
Bachelor's thesis
Marketing v neziskové organizaci
Marketing in non-profit organization
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posoudit stávající situaci organizace a její postavení na trhu na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí příslušného podniku. Dílčím cílem je prostřednictvím získaných poznatků doporučit optimální strategii pro zlepšení současné pozice organizace na trhu. V teoretické části je zaměření na teoretické východisko marketingu v neziskovém sektoru a hlavní marketingové nástroje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess the current situation of the organization and its position on the market based on the analysis of the external and internal environment of the company. A partial goal is to recommend the strategy to improve the current position of the organization on the market through the acquired knowledge. The thesis constructs of two parts – theoretical framework and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78901
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2020
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Pavel Severchenko
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78901
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Competitive Analysis of a Selected Company
Jakub Daněček