Komparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Baracka Obamy v letech 2008 a 2012 – Karel KREML
Karel KREML
Bachelor's thesis
Komparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Baracka Obamy v letech 2008 a 2012
Comparation of online strategies of political marketing in relation to fundraising for Barrack Obama's campaigns in 2008-2012
Abstract:
Tato práce řeší otázku metod a nástrojů politického marketingu, které byly užity pro první a druhou kampaň Baracka Obamy v prezidentských volbách v letech 2008 a 2012. Práce z tohoto hlediska tyto kampaně porovnává. Cílem je zjistit, zda byly nástroje a metody jiné, případně užité jinak, a pokud ano, jak. V první části popisujeme nástroje a metody online fundraisingu v obecné rovině, poté vysvětlujeme …moreAbstract:
This thesis deals with a question of political marketing tools and methods, which were used for fundraising of the first and the second campaign of Barack Obama, for presidential elections in 2008 and 2012. Our work also compares both campaigns. The aim is to find out if the tools and methods were different or were used differently, and if so, we ask "how". In the first part we describe online fundraising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREML, Karel. \textit{Komparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Baracka Obamy v letech 2008 a 2012}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Philosophy and Arts. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ohe993/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KREML, Karel. Komparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Baracka Obamy v letech 2008 a 2012. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Lucie Korelová -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Jan Krejčí -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Analýza návštěvnosti kulturní instituce a návrhy marketingové metody jejího zvýšení
Dana Hešíková