Anastasiya Ordina

Bachelor's thesis

Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK

Evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC
Abstract:
Tématem práce je Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK. Jedná se o velice aktuální a zajímavé téma, neboť v podmínkách dnešní globalizace nemůže jakýkoliv podnik bez dobře nastavené marketingové komunikace fungovat. Cílem BP je vyhodnocení ekonomické efektivity zvolené nebo navržené marketingové kampaně pomocí nástrojů komunikačního mixu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou …more
Abstract:
The topic of this work is Evaluation of the effectiveness of marketing campaign using IMK tools. This is a very topical and interesting topic, because in today's globalization, any business without a well-established marketing communication cannot function. The aim of BP is to evaluate the economic effectiveness of the chosen or proposed marketing campaign using the tools of the communication mix. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní