Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK – Anastasiya Ordina
Anastasiya Ordina
Bachelor's thesis
Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC
Abstract:
Tématem práce je Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK. Jedná se o velice aktuální a zajímavé téma, neboť v podmínkách dnešní globalizace nemůže jakýkoliv podnik bez dobře nastavené marketingové komunikace fungovat. Cílem BP je vyhodnocení ekonomické efektivity zvolené nebo navržené marketingové kampaně pomocí nástrojů komunikačního mixu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou …moreAbstract:
The topic of this work is Evaluation of the effectiveness of marketing campaign using IMK tools. This is a very topical and interesting topic, because in today's globalization, any business without a well-established marketing communication cannot function. The aim of BP is to evaluate the economic effectiveness of the chosen or proposed marketing campaign using the tools of the communication mix. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s5m93/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová