Návrh strategie pro zavedení nové značky na trh paletového nábytku – Michaela Blažková
Michaela Blažková
Diplomová práce
Návrh strategie pro zavedení nové značky na trh paletového nábytku
Design of a Strategy for the Introduction of a New Brand on the Pallet Furniture Market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoj a zájem o zavedení paletového nábytku Moduleta, na trh ze strany potencionálních zákazníků. K dosažení tohoto cíle byly využity výzkumné otázky, které měly představit odpovědi zaměřené na zájem o paletový nábytek, určení motivátorů a bariér při nakupování produktů, stanovení nejdůležitějších faktorů pro pořízení paletového nábytku a představení marketingových …víceAbstract:
The goal of the thesis was to find out the attitude and interest in the introduction of Moduleta pallet furniture on the market by potential customers. To create this goal, research questions were used, which should represent answers focused on interest in pallet furniture, identification of motivators and barriers when buying products, determination of key factors for the purchase of pallet furniture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Robert Hruška
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽKOVÁ, Michaela. \textit{Návrh strategie pro zavedení nové značky na trh paletového nábytku}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/oix8dc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova