Marketing služeb a pohostinství – Bc. Iveta Ptáčníková
Bc. Iveta Ptáčníková
Bakalářská práce
Marketing služeb a pohostinství
Marketing of services and hospitality industry
Anotace:
Marketing je v dnešní znalostní společnosti neodmyslitelnou součástí k zajištění úspěšnosti firem. Technologický pokrok se v oblasti služeb a pohostinství vyvíjí velmi dynamicky a proto je závislý na mnoha vzájemně propojených proporcích. Základní charakteristiky zákazníka se rychlým tempem mění a strategie, které v minulosti byly účinné a dostačující, dnes jsou často nevyhovující a nestačí. Svět se …víceAbstract:
Marketing in today's knowledge society is an essential component ensuring the success of companies. Technical progress in the field of services and hospitality is developing very dynamically and hence it is dependent on many interrelated proportions. Basic characteristics of customer is changing rapidly and strategies, that have historically been effective and sufficient, are today often inadequate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aazj0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Holá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová