Bc. Jan Vošahlík

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navržení zlepšení, které povede k pozitivnímu ovlivnění, změně negativních postojů či odbourání bariér konzumní společnosti vůči inovacím (technologickému pokroku) v rámci marketingové komunikace. Dílčím cílem práce je identifikace současného stavu myšlení a postojů konzumní společnosti vůči uskutečňování nákupu v online prostředí a v místě prodeje. Teoretická část v …more
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is suggesting improvement, which will lead to positive influence, change of negative attitudes or removing barriers of consumer society against innovation (technological progress) within marketing communication. Another goal is the identification of the current status of thought and attitudes of the consumer society against shopping in the online environment and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 10. 2019
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní