Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Jan Vošahlík
Bc. Jan Vošahlík
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navržení zlepšení, které povede k pozitivnímu ovlivnění, změně negativních postojů či odbourání bariér konzumní společnosti vůči inovacím (technologickému pokroku) v rámci marketingové komunikace. Dílčím cílem práce je identifikace současného stavu myšlení a postojů konzumní společnosti vůči uskutečňování nákupu v online prostředí a v místě prodeje. Teoretická část v …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is suggesting improvement, which will lead to positive influence, change of negative attitudes or removing barriers of consumer society against innovation (technological progress) within marketing communication. Another goal is the identification of the current status of thought and attitudes of the consumer society against shopping in the online environment and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ap2mi/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2019
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora