Bc. Petra Klosová

Master's thesis

Volba optimálních mediatypů pro reklamní kampaň

Selection of the optimal mediatypes for the advertising campaign
Abstract:
V diplomové práci se věnuji popisu procesu tvorby reklamní kampaně od jejího zadání, přes její průběh až po realizaci a vyhodnocení kampaně společnosti. Zaměřuji se detailněji zejména na proces výběru vhodného mediatypu pro reklamní kampaň. V teoretické části se věnuji jednotlivým fázím výběru mediatypů a vysvětluji základní pojmy. V praktické části se zabývám popisem přípravy „launchovací“ kampaně …more
Abstract:
In my diploma thesis I describe the process of creating an advertising campaign from assignment, through process and implementation and evaluation of the campaign. I am more focused on the process of selection of the optimal mediatypes for the advertising campaign. The Theoretical part deals about selection of media types and explanation basic concepts. The practical part is about the description of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication