Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize – Bc. Dan Průša
Bc. Dan Průša
Master's thesis
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Change of orientation of social marketing in the situation of the economic crisis
Anotácia:
Cílem diplomové práce je popsat pravděpodobné změny v oblasti sociálního marketingu, ke kterým dochází vlivem ekonomické krize. Zdrojem pro tuto práci byly všechny dostupné zdroje o vývoji jednotlivých kampaní a organizací, včetně dat a informací získaných přímo od odpovědných pracovníků zkoumaných organizací.Abstract:
The main task of this thesis is to describe probable changes in a section of social marketing occurred due economic crisis. Sources for the thesis were all available sources about each single campaign and organisation, including data and information obtained by responsible persons for social marketing campaigns in analyzed organizations.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bb25b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Unveiling the Complexity: Interplay between Social Exclusion, Life History Strategies and Belief in Moralizing Gods in the Czech Republic
Adéla Petřeková -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Marketing vybrané neziskové organizace
Natálie Brustmannová