Ing. Petra Bártová, DiS.

Bakalářská práce

Marketing v prostředí vysokého školství a veletrhu Gaudeamus

Marketing in an environment of higher education and exhibition Gaudeamus
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum návštěvníků veletrhu Gaudeamus. Hlavním cílem výzkumu je zjistit, jaké vlivy vedou studenty k návštěvě veletrhu, jaký je cíl jejich návštěvy a do jaké míry bylo navštívení veletrhu přínosné.
Abstract:
This Bachelor thesis is focused on marketing research of Gaudeamus’s visitors. The main objective of this research is to determine which factors make students to visit the fair trade, what is the purpose of their visit and what attribution was brought to them by visiting the fair trade.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Mikula

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting