Pavla Valková

Bakalářská práce

Analýza internetového marketingu spoločnosti STUDENT AGENCY so zameraním na železničnú dopravu

Analýza internetového marketingu spoločnosti STUDENT AGENCY so zameraním na železničnú dopravu
Anotace:
Tato práce pojednává o komunikační strategii společnosti STUDENT AGENCY. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti podnikající na internetu, její zhodnocení a uvedení návrhů a doporučení. V teoretické části práce je všeobecně vymezené podnikání na internetu a další specifika klasického a internetového marketingu. Praktická část obsahuje vymezení podnikatelského prostředí společností …více
Abstract:
The theses disserts about communication strategy of corporation STUDENT AGENCY. The aim of this thesis is to analyze the company marketing strategy, its marketing activities on the internet, evaluation and to create a list of suggestions and recommendation. The theoretical part is dedicated to general meaning of web entrepreneurship and other specifications of the classical and internet marketing. …více
Abstract:
Táto práca pojednáva o komunikačnej stratégií spoločnosti STUDENT AGENCY. Cieľom práce je analyzovať marketingovú stratégiu spoločnosti podnikajúcu na internete, jej zhodnotenie a uvedenie návrhov a doporučení. V teoretickej časti práce je všeobecne vymedzené podnikanie na internete a ďalšie špecifiká klasického a internetového marketingu. Praktická časť obsahuje vymedzenie podnikateľského prostredia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Ivana Topolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36078

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod