Návrh marketingové strategie vybraného obecního podniku – Bc. Aneta Cipryánová
Bc. Aneta Cipryánová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie vybraného obecního podniku
The proposal of marketing strategy for the selected municipal enterprise
Abstract:
Cílem diplomové práce „Návrh marketingové strategie vybraného obecního podniku“ je analyzovat současnou situaci Autokempu Seč Pláž a navrhnout pro podnik vhodnou marketingovou strategii. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou stručně vysvětlena témata týkající se obce a marketingu. V praktické části je nejdříve provedena situační analýza, která …moreAbstract:
The aim of the Diploma Thesis „The proposal of marketing strategy for the selected municipal enterprise” is to analyse the current situation of Autokemp Seč Pláž and propose a suitable marketing strategy. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical section provides a brief explanation of topics related to municipalities and marketing. In the practical section, a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7985
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Reader: Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIPRYÁNOVÁ, Aneta. \textit{Návrh marketingové strategie vybraného obecního podniku}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/oniznr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
1/6/2024
Kohout, J.
1/6/2024