Bc. Lenka Lochmanová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování
Consumer behavior in the field of superfoods
Anotace:
Tato diplomová práce na téma spotřebitelské chování v oblasti superpotravin, pojednává o spotřebitelském chování, marketingu a superpotravinách obecně. Vzhledem k rostoucímu trendu superpotravin a skepticismu spotřebitelů, se autorka rozhodla věnovat tomuto tématu více a rozebrat tento problém hlouběji do detailu. Práce je rozdělená do tří hlavních částí a to teoretické, praktické a v neposlední řadě …víceAbstract:
This thesis on consumer behavior in the field of superfoods discousses about consumer behavior, marketing and superfoods in general. Due to the growing trend of superfoods and consumer skepticism, the author decided to more pay attention to this topic and analyze this problem to detail. The work is divided into three main parts: theoretical, practical and, last but not least, suggestion part. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová