Luong Duyen Nguyenová

Bachelor's thesis

Budování vizuální identity značky

Building a brand's visual identity
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tématiku image a její spojení s firemní identitou. Jejím hlavním cílem je definovat jednotlivé prvky, které jsou spojeny s vizuální identitou značky, a jsou nezbytným základem pro praktické využití při tvorbě firemní značky. V teoretické části je popsaná firemní identita, její složky a jaké další oblasti je potřeba brát v úvahu během tvorby vizuální image. Tato …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of brand identity and its connection to corporate identity. Its main goal is to define the individual elements associated with brand identity and therefore are necessary for practical use in creating a corporate brand. The theoretical part describes the corporate identity, its components and what other areas need to be taken into account when creating a brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Klára Mouchová, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.