Bc. Jindřich Hloušek

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace města

Integrated marketing communication of the town
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem a integrovanou marketingovou komunikací měst a městských částí. V teoretické části se převážně věnuji vymezení pojmů z oblasti marketingu a státní i veřejné správy a využití marketingových aktivit právě městy či obcemi. Praktická část je následně zaměřena přímo na Městskou část Praha 8, její charakteristiky a užívané formy i nástroje marketingu města. Právě marketingové …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing and integrated marketing communications of cities and districts. The theoretical part is mainly dedicated to the definition of marketing concepts, state administration and use of marketing activities by cities or municipalities. The practical part is focused on the Prague 8 including its characteristics and tools and forms of marketing of the town. These marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní