Integrovaná marketingová komunikace města – Bc. Jindřich Hloušek
Bc. Jindřich Hloušek
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace města
Integrated marketing communication of the town
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem a integrovanou marketingovou komunikací měst a městských částí. V teoretické části se převážně věnuji vymezení pojmů z oblasti marketingu a státní i veřejné správy a využití marketingových aktivit právě městy či obcemi. Praktická část je následně zaměřena přímo na Městskou část Praha 8, její charakteristiky a užívané formy i nástroje marketingu města. Právě marketingové …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing and integrated marketing communications of cities and districts. The theoretical part is mainly dedicated to the definition of marketing concepts, state administration and use of marketing activities by cities or municipalities. The practical part is focused on the Prague 8 including its characteristics and tools and forms of marketing of the town. These marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xxy6f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček