Empirical study of foreign scuba divers' satisfaction in Padangbai – Adrien Hugues Camille Destexhe
Adrien Hugues Camille Destexhe
Diplomová práce
Empirical study of foreign scuba divers' satisfaction in Padangbai
Empirical study of foreign scuba divers' satisfaction in Padangbai
Anotace:
Práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků poskytovatelů potápění v Padangbai, Indonésii. Potápění představuje důležitý trh pro cestovní ruch a maximalizace spokojenosti zákazníků je jeho základem. Teoretická část práce je zaměřena na význam spokojenosti zákazníků a jejího vztahu k poskytování potápění jako služby. Praktická část analyzuje data, která byla shromážděna autorem práce v centru potápění …víceAbstract:
This diploma thesis deals with customer satisfaction with a focus on scuba divers in Padangbai, Indonesia. Scuba divers represent an important market for the tourism industry and maximizing their satisfaction is essential. The theoretical part focuses on the importance of customer satisfaction and its relation to scuba diving. The practical part analyses data collected in the dive centre OK Divers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55866
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2015
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55866
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane