Empirical study of foreign scuba divers' satisfaction in Padangbai – Adrien Hugues Camille Destexhe
Adrien Hugues Camille Destexhe
Master's thesis
Empirical study of foreign scuba divers' satisfaction in Padangbai
Empirical study of foreign scuba divers' satisfaction in Padangbai
Abstract:
Práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků poskytovatelů potápění v Padangbai, Indonésii. Potápění představuje důležitý trh pro cestovní ruch a maximalizace spokojenosti zákazníků je jeho základem. Teoretická část práce je zaměřena na význam spokojenosti zákazníků a jejího vztahu k poskytování potápění jako služby. Praktická část analyzuje data, která byla shromážděna autorem práce v centru potápění …moreAbstract:
This diploma thesis deals with customer satisfaction with a focus on scuba divers in Padangbai, Indonesia. Scuba divers represent an important market for the tourism industry and maximizing their satisfaction is essential. The theoretical part focuses on the importance of customer satisfaction and its relation to scuba diving. The practical part analyses data collected in the dive centre OK Divers …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55866
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2015
- Supervisor: Ludmila Štěrbová
- Reader: Jaroslav Halík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55866
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane