Communication strategy for miTeam platform with focus on the Czech sport market – Marek Vogl
Marek Vogl
Diplomová práce
Communication strategy for miTeam platform with focus on the Czech sport market
Komunikační strategie pro platformu miTeam pro český sportovní trh
Anotace:
Cílem práce je vytvoření komunikační strategii pro online platformu miTeam pro český trh. Platforma umožňuje sportovním týmům přizpůsobit týmové sportovní oblečení podle jejich představ. Teoretická část představuje různé možnosti pro situační analýzu, která je nápomocna při mapování externího a interního prostředí a která nebyla nikdy předtím pro platformu provedena. Následně práce uvádí klíčové koncepty …víceAbstract:
The thesis aims to provide the communication strategy for online platform miTeam on the Czech market. The platform enables sport teams to customize and personalize adidas team wear for their teams. The theoretical part of the thesis introduces various ways to perform a situational analysis, which helps to map external and internal environments and which has not been conducted for the platform before …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Petra Hájková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková