Karafiátovi Broučci ve výuce na prvním stupni ZŠ (metodické návrhy) – Tereza DUDKOVÁ
Tereza DUDKOVÁ
Diplomová práce
Karafiátovi Broučci ve výuce na prvním stupni ZŠ (metodické návrhy)
Broučci by Karafiát in Elementary School Teaching (Methodology)
Anotace:
Diplomová práce "Karafiátovi Broučci ve výuce na 1. stupni ZŠ (metodické návrhy)" je zaměřena na osobnost Jana Karafiáta, jeho život, literární dílo Broučci a na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním u žáků na 1. stupni základní školy. Praktická část nabízí učitelům metodické návrhy a pracovní listy k práci s touto knihou.Abstract:
Diploma thesis "Broučci by Karafiát in elementary school classes (methodology)" aims at the personality of Jan Karafiát, his life, his literary piece Broučci, as well as reading comprehension skills in elementary school classes. The practical part offers methodology guideline and to use the book in classes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Sladová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUDKOVÁ, Tereza. Karafiátovi Broučci ve výuce na prvním stupni ZŠ (metodické návrhy) . Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Brno a jeho svatí – pracovní listy pro výuku náboženství zaměřené na vybrané svaté spojené s Brnem
Zuzana Konvicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
23. 4. 2015