Karolína Božková

Bakalářská práce

Komunikační strategie prodeje veslařských lodí

Communication strategy of rowing boats sales
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro prodej veslařských lodí značky Liteboat na českém trhu, cílem je vytvořit strategii budující povědomí o značce. Nejprve jsou definovány obecné pojmy potřebné k pochopení tématu práce, dále je teoreticky popsán proces situační analýzy, která je nezbytná k vytvoření efektivní komunikační strategie. Následně je popsán proces tvorby komunikační strategie …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a communication strategy for the sale of rowing boats of the Liteboat brand on the Czech market, the aim is to create a strategy that builds brand awareness.First, the general concepts needed to understand the topic of the work are defined, then the process of situation analysis is theoretically described, which is necessary to create an effective communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Petra Bedřichová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80109