Kristina Kubíková

Bachelor's thesis

Marketingová a komunikační strategie společnosti Slevomat

Marketing and communication strategy of Slevomat
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou a komunikační strategii společnosti Slevomat a vytvořit návrh na její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních marketingových pojmů, nástrojů a analýz. V další části pak na marketingový a komunikační mix, které tvoří důležitý základ pro tvorbu strategie. Poznatky z teoretické části jsou poté aplikovány na konkrétní společnost …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of Slevomat and to create a proposal for its improvement. The theoretical part is focused on the definition of basic marketing terms, tools and analyzes. In the next part, the marketing and communication mix, which forms an important basis for the strategy. The knowledge from the theoretical part is then applied …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
  • Vedúci: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76492