Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Mirka Pekárková
Bc. Mirka Pekárková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu hotelu Zlatá loď. Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu a na základě získaných poznatků navrhnout určitá doporučení, která budou vést k jeho zlepšení. Teoretická část zahrnuje výklad základních pojmů z oblasti marketingového mixu a marketingu služeb. V praktické části jsou uvedeny základní charakteristiky hotelu Zlatá …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the marketing mix at the Zlatá loď Hotel. The aim of the thesis is to analyse individual tools of the marketing mix and, based on obtained data, propose certain recommendations for its improvement. The theoretical part comprises an explanation of basic concepts from the field of the marketing mix and service marketing. The practical part provides basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rld8d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Oponent: Ing. Květuše Nešporová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková