Audiovizuální marketingová podpora ICT produktů a služeb – Bc. Ondřej Svoboda
Bc. Ondřej Svoboda
Diplomová práce
Audiovizuální marketingová podpora ICT produktů a služeb
Audiovisual marketing support for ICT products and services
Anotace:
Práce se zabývá audiovizuálním marketingem IT produktů a služeb. Uvádí čtenáře do obecné problematiky marketingu a soustředí se na jeho v současnosti stále významnější část – video marketing. Součástí práce je také vlastní průzkum zaměřený na návyky uživatelů týkající se on-line videa. Práce se zaměřuje na aktuální trendy v oblasti audiovizuální marketingové podpory, analyzuje minulé i současné video …víceAbstract:
This thesis is dealing with audiovisual marketing of IT products and services. It presents to the reader general facts about marketing and focuses at its still more important part -- video marketing. The thesis contains also a study about users' habits connected with watching on-line video. It focuses at current trends in the field of audiovisual marketing support, analysis past and present video campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ttmnk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Škrabálek
- Oponent: MBA Sandra Kumorowski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Video obsah jako nástroj pro podporu marketingu IT produktů a služeb
Samuel Briškár -
Využití videa v on-line marketingu
Ondřej Bolkovec -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin