Bc. Markéta Pechancová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of marketing communication
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku. První, teoretická část, pojednává o obecném představení marketingové komunikace, výčtu několika variant tvorby komunikační kampaně a následném vybrání a popsání varianty, dle které je pak analyzována proběhlá komunikační kampaň v praktické části. Druhá část zastupuje výzkumný plán práce, kde je definován cíl práce, výzkumné …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the selected company’s marketing communication analysis. The first, theoretical, part deals with the general presentation of a marketing communication, an enumeration of several options of a communication campaign creation and a subsequent description of the selected option according to which the communication campaign in the practical part is being analysed. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2020
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta