Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Markéta Pechancová
Bc. Markéta Pechancová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of marketing communication
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku. První, teoretická část, pojednává o obecném představení marketingové komunikace, výčtu několika variant tvorby komunikační kampaně a následném vybrání a popsání varianty, dle které je pak analyzována proběhlá komunikační kampaň v praktické části. Druhá část zastupuje výzkumný plán práce, kde je definován cíl práce, výzkumné …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the selected company’s marketing communication analysis. The first, theoretical, part deals with the general presentation of a marketing communication, an enumeration of several options of a communication campaign creation and a subsequent description of the selected option according to which the communication campaign in the practical part is being analysed. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/khx7w/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2020
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur