Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti L’oreal Paris. – Kieu Anh Trinhová
Kieu Anh Trinhová
Bachelor's thesis
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti L’oreal Paris.
Analysis of social media and its usage for marketing purposes at L’Oréal Paris
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely. Je zde zkoumáno, za jakým účelem jsou dnes využívány sociální sítě. Struktura práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy internetový marketing, marketing a sociální sítě. Poznatky z těchto pojmů jsou poté aplikovány na značku L’Oréal Paris v praktické …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of social media and its usage for marketing purposes. The reason behind the usage of social media nowadays is analysed in this thesis and how successful companies are on their social media. The structure of the thesis is made of the theoretical and practical part. The terms such as internet marketing, marketing and social media are described in the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83593
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Daniela Kolouchová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRINHOVÁ, Kieu Anh. \textit{Analýza sociálních sítí a~jejich využití pro marketingové účely ve společnosti L’oreal Paris.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ov4kui/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout