Podniková kultura podporující dynamický rozvoj podniku – Bc. Daniela Kellnerova
Bc. Daniela Kellnerova
Bachelor's thesis
Podniková kultura podporující dynamický rozvoj podniku
Corporate culture supporting dynamic development of a company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu podnikové kultury související se strategií přímého prodeje u obchodní společnosti, která je zákaznicky orientována. Součástí teoretické části bude formulování firemní kultury a strategie, která nabývá stále většího významu u dynamicky se rozvíjejících firem. Praktická část bude vycházet z teoretických poznatků. Součástí práce bude analýza dokumentů společnosti …moreAbstract:
My bachelor thesis focuses on the analysis of corporate culture associated with the strategy of a direct sales company that is customer-oriented. Formulating a strategy and corporate culture, which is becoming more important for rapidly growing companies, is the part of a theoretical section. The practical part is based on theoretical knowledge. Part of this work is the analysis of corporate documents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t3z6b/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
- Reader: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Ilia Skirdov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jakub Prchlík