Podniková kultura podporující dynamický rozvoj podniku – Bc. Daniela Kellnerova
Bc. Daniela Kellnerova
Bachelor's thesis
Podniková kultura podporující dynamický rozvoj podniku
Corporate culture supporting dynamic development of a company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu podnikové kultury související se strategií přímého prodeje u obchodní společnosti, která je zákaznicky orientována. Součástí teoretické části bude formulování firemní kultury a strategie, která nabývá stále většího významu u dynamicky se rozvíjejících firem. Praktická část bude vycházet z teoretických poznatků. Součástí práce bude analýza dokumentů společnosti …viacAbstract:
My bachelor thesis focuses on the analysis of corporate culture associated with the strategy of a direct sales company that is customer-oriented. Formulating a strategy and corporate culture, which is becoming more important for rapidly growing companies, is the part of a theoretical section. The practical part is based on theoretical knowledge. Part of this work is the analysis of corporate documents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t3z6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedúci: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Ilia Skirdov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jakub Prchlík