Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu – Bc. Markéta NOVÁKOVÁ
Bc. Markéta NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu
Proposed marketing communication strategies for "ZON" s r.o. to improve the market positioning of it´s Cimo product
Abstract:
The object of my diploma work is to draw up a project of marketing communication for betterment of the position of Cimo, a product of {\clqq}ZON`` spol. s r.o., on the market. The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic. It means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process, and the …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti {\clqq}ZON`` spol. s r.o. na trhu. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikačního procesu, realizace marketingové komunikace …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Markéta. \textit{Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/ovya6m/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Markéta. Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková