Bc. Markéta NOVÁKOVÁ

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu

Proposed marketing communication strategies for "ZON" s r.o. to improve the market positioning of it´s Cimo product
Abstract:
The object of my diploma work is to draw up a project of marketing communication for betterment of the position of Cimo, a product of {\clqq}ZON`` spol. s r.o., on the market. The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic. It means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process, and the …more
Abstract:
Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti {\clqq}ZON`` spol. s r.o. na trhu. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikačního procesu, realizace marketingové komunikace …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier: 1024

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NOVÁKOVÁ, Markéta. Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.