Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu – Bc. Markéta NOVÁKOVÁ
Bc. Markéta NOVÁKOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu
Proposed marketing communication strategies for "ZON" s r.o. to improve the market positioning of it´s Cimo product
Abstract:
The object of my diploma work is to draw up a project of marketing communication for betterment of the position of Cimo, a product of {\clqq}ZON`` spol. s r.o., on the market. The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic. It means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process, and the …moreAbstract:
Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti {\clqq}ZON`` spol. s r.o. na trhu. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikačního procesu, realizace marketingové komunikace …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier:
1024
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Markéta. \textit{Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/ovya6m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁKOVÁ, Markéta. Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková