Význam marketingové komunikace základní školy – Bc. Ivana Houfková
Bc. Ivana Houfková
Diplomová práce
Význam marketingové komunikace základní školy
The Importance of Primary School Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem marketingové komunikace Základní školy Čáslav, Sadová 1756, okres Kutná Hora a reaguje na současnou situaci ve školství, konkrétně v oblasti základního vzdělávání. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje pojmy klíčové pro marketingovou komunikaci v prostředí školy. Praktická část představuje Základní školu Čáslav v Sadové ulici a zabývá se …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the importance of marketing communication of the Primary School Čáslav, Sadová 1756, Kutná Hora district and responds to the current situation in education, specifically in the field of primary education. The thesis is divided into three parts. The theoretical part characterizes the concepts key for marketing communication in the school environment. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Houfková, Ivana. Význam marketingové komunikace základní školy. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková