Konkurence a konkurenční prostředí vybrané firmy – Sára Křiklanová
Sára Křiklanová
Bakalářská práce
Konkurence a konkurenční prostředí vybrané firmy
Competition and competitive environment of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na postavením vybrané firmy v konkurenčním prostředí. Hlavním cílem práce je zhodnotit a popsat konkurenci a konkurenční prostředí vybrané firmy a pomocí zvolených analýz identifikovat vlivy působící na chování firmy. Dílčím cílem je analyzovat vnímání společnosti postavení firmy mezi konkurenty. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – část teoretická a část praktická …víceAbstract:
This bachelor's thesis determines the position of the selected company in a competitive environment. The goal of the thesis is to evaluate and describe the competition and competitive environment of the selected company and to use the selected analysis identify the effects on the company's behaviour. The partial aim is to analyze a society’s perception of the company's position among competitors. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva