Bc. Alina Osmolovskaia
Bakalářská práce
Budování značky firmy
Brand Building
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Budování značky firmy. Cílem bakalářské práce je na základě studia a rozboru značky Prague Residences, klíčových složek této značky a procesu její budování navrhnout účinné strategie vývoje značky v oblasti poskytování ubytovacích služeb. Na základě studia odborné literatury v teoreticko-metodologické části jsou popsány: definice značky, branding, identita značky a …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is Brand Building. The aim of this bachelor dissertation is to propose effective strategies of brand development in the field of accommodation services that would be based on the study and analysis of the brand called Prague Residences, on an analysis of the brand major components and of the process of the brand building. Owing to the study of expert literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/l0nyc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Michaela Surovcová -
Komunikační mix firmy Amoena
Barbora Tichá -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
The Blog as a Company Promotional Tool
Adéla Jursíková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Oleksandr Hayduk -
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Petr Kocián -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková