Bc. Alina Osmolovskaia
Bachelor's thesis
Budování značky firmy
Brand Building
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Budování značky firmy. Cílem bakalářské práce je na základě studia a rozboru značky Prague Residences, klíčových složek této značky a procesu její budování navrhnout účinné strategie vývoje značky v oblasti poskytování ubytovacích služeb. Na základě studia odborné literatury v teoreticko-metodologické části jsou popsány: definice značky, branding, identita značky a …moreAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is Brand Building. The aim of this bachelor dissertation is to propose effective strategies of brand development in the field of accommodation services that would be based on the study and analysis of the brand called Prague Residences, on an analysis of the brand major components and of the process of the brand building. Owing to the study of expert literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/l0nyc/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Michaela Surovcová -
Komunikační mix firmy Amoena
Barbora Tichá -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
The Blog as a Company Promotional Tool
Adéla Jursíková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Oleksandr Hayduk -
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Petr Kocián -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková