Bc. Alina Osmolovskaia

Bachelor's thesis

Budování značky firmy

Brand Building
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je Budování značky firmy. Cílem bakalářské práce je na základě studia a rozboru značky Prague Residences, klíčových složek této značky a procesu její budování navrhnout účinné strategie vývoje značky v oblasti poskytování ubytovacích služeb. Na základě studia odborné literatury v teoreticko-metodologické části jsou popsány: definice značky, branding, identita značky a …viac
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is Brand Building. The aim of this bachelor dissertation is to propose effective strategies of brand development in the field of accommodation services that would be based on the study and analysis of the brand called Prague Residences, on an analysis of the brand major components and of the process of the brand building. Owing to the study of expert literature …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/l0nyc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing