Komunikační strategie pro elektronický obchod – Bc. Denisa Hanušová
Bc. Denisa Hanušová
Diplomová práce
Komunikační strategie pro elektronický obchod
Communication strategy for e-shop
Anotace:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem, tvorbou značky a návrhem komunikační strategie pro vybranou společnost.V teoretické části jsou definovány základní pojmy, mezi které patří internetový marketing a jeho nástroje, marketingová komunikace, obsahový marketing, webové stránky, značka a její hodnoty, prvky a image. Dále jsou zmíněny pojmy SEO, SEM, PPC, sociální sítě a influencer marketing …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on Internet marketing, brand building and communication strategy proposal for selected company.The theoretical part defines basic terms, including Internet marketing and marketing tools, marketing communication, content marketing, websites, brand and its values, elements and image. Furthermore are mentioned terms SEO, SEM, PPC, social media and influencer marketing.The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva