Problematika vzdělávání a výchovy žáků s poruchami autistického spektra – Bc. Martina Kužmová
Bc. Martina Kužmová
Bakalářská práce
Problematika vzdělávání a výchovy žáků s poruchami autistického spektra
Educating Pupils with Autistic Spektrum Disorders
Anotace:
Bakalářskou práci jsem věnovala problematice výchovy a vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra. V první kapitole jsem se věnovala pojetí autismu a zvláštnostem tohoto postižení. Ve druhé kapitole se zaměřuji na možnosti a metody vzdělávání, významu hry a komunikaci. Třetí závěrečná část pojednává o přístupech k dětem s PAS a přiblížení mých poznatků a zkušeností s praktickými ukázkami.Abstract:
This bachelor thesis is engaged in questions in educating pupils with autistic spectrum disorders. First chapter is about autistic conception and specialities this handicap. In second chapter, I have put brain to possibilities and methods to education, game meaning and communication. Third final part treats of approaches to children with autistic spectrum disorders, then I show my findings and experience …víceKlíčová slova
Autismus poruchy autistického spektra mentální retardace individuální vzdělávací plán program TEACCH individuální přístup denní režim strukturované učení komunikace význam her Autism autistic spectrum disorders cephalonia individual educational plan TEACCH programme individual attitude daily routine structured teaching communication game meaning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z8e2b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ