Ing. Sabine Koch

Diplomová práce

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Abstract:
Sales promotions are seen everywhere daily, and the promotional tools are constantly under development to attract more customers and increase sales. In this diploma thesis I will be looking deeper into sales promotion in the Fast Moving Consumer Goods sector, and see it in relation to other promotional tools. After achieving a good theoretical foundation, I will analyze and compare two chosen sales …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní