Tvorba obchodně úspěšných textů pro webové stránky – Martin Tomčík
Martin Tomčík
Bachelor's thesis
Tvorba obchodně úspěšných textů pro webové stránky
Commercialy Successful Text Creation for Websites
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit uceleného průvodce web copywritingem (psaní reklamních textů pro webové stránky). Čerpat budu především z vlastních zkušeností, které jsem získal při práci na pozici copywritera, ale také z vybraných publikací a článků. Cílovou skupinou mého textu jsou začínající copywriteři, marketingoví pracovníci a všichni ostatní, kteří jsou zodpovědní za tvorbu obsahu pro webové stránky …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to create a comprehensive web copywriting guide (writing promotional text for web page). The thesis is mainly based on my own experiences, which I gathered as copywriter. However some information is also based on selected publications and articles. The target group of my thesis are junior copywriters, marketing consultants and any other person responsible for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22034
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: David Chudán
- Reader: Vilém Sklenák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22034
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout