Investigating the attitudes of Czech learners towards native and non-native English language teachers – Bc. Magdaléna Svobodová
Bc. Magdaléna Svobodová
Diplomová práce
Investigating the attitudes of Czech learners towards native and non-native English language teachers
Investigating the attitudes of Czech learners towards native and non-native English language teachers
Anotace:
Tato diplomová práce se primárně zabývá názory a zkušenostmi českých studentů ohledně rodilých a nerodilých mluvčích v roli učitelů angličtiny. Teoretická část práce vymezuje klíčové pojmy a pojednává o pozici angličtiny ve světě. Dále je objasněn status angličtiny v České republice, zahrnující postavení učitelů angličtiny v českém vzdělávacím systému, včetně uvedení historického kontextu. Dále práce …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the attitudes and experiences of Czechs EFL learners with native and non-native English-speaking teachers (NESTs and NNESTs). The theoretical part of the thesis defines key terms and discusses the global status of the English language. It outlines the position of English in the Czech Republic and examines the status of English teachers within the Czech educational system …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fgw40/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Magdaléna. \textit{Investigating the attitudes of Czech learners towards native and non-native English language teachers}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/p11w3m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA