Bc. Kamila Kasmanová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit a navrhnout možná zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané firmy. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového mixu a komunikace. V praktické části je analyzována firma TRADETEX s.r.o., včetně organizační struktury, konkurence, marketingového mixu a komunikace. Následuje představení výsledků provedeného marketingového průzkumu …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate and propose possible improvements in the marketing communication of the selected company. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of marketing mix and communication. The practical part analyses the company TRADETEX s.r.o., including the organisational structure, competition, marketing mix and communication. This is followed by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/f5jzn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zdeňka Adamčíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné