Bc. Kamila Kasmanová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit a navrhnout možná zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané firmy. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového mixu a komunikace. V praktické části je analyzována firma TRADETEX s.r.o., včetně organizační struktury, konkurence, marketingového mixu a komunikace. Následuje představení výsledků provedeného marketingového průzkumu …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate and propose possible improvements in the marketing communication of the selected company. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of marketing mix and communication. The practical part analyses the company TRADETEX s.r.o., including the organisational structure, competition, marketing mix and communication. This is followed by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zdeňka Adamčíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné